Children + me = a bad combination

Så var man hemkommen igen. Mina båda kusiner på två och fyra tävlade om uppmärksammhet och ville båda leka med mig när jag kom. Jag som verkligen inte gillar barn:S Sedan när alla andra kom och systerson så blev det fullt liv och massa barnagråt:O Hur sjutton kan folk vilja ha barn???

Hehe lånat ut bilen till brorsan har man också gjort. Han och två kompisar ska iväg till huvudstaden och hans bil får de inte plats i:P Så han lovade att tanka och stoppa ner nycklarna i min brevlåda när han kommer tillbaka:P

Jag är trött och har verkligen ingen lust att börja laga mat tills imorn:O Blähh:P


The 69 Eyes - Sister of Charity:) En låt som jag har nördat MÅNGA gånger^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0