A bad week

Förlåt för en dålig uppdatering här, men jag har varken orkat eller hunnit blogga! På 33 timmar så var jag hemma sex och han sova ännu mindre i veckan... Efter det har jag varit grymt trött och trott att jag skulle somna på jobbetXD Men idag har jag fått sova i kapp lite^^

En snabb uppdatering av veckan.

  Onsdag: Kom halvägs till jobbet innan bilen pajade. Så pappa kom och hämtade mig och bogserade min bil senare. Sedan var det Solvalla på kvällen och eftermiddagen. Kom hem 12.00 på natten med pappas bil.
  Torsdag: Upp till jobbet klockan sex igen. Provlopp med Vencer på förmiddagen vilket ledde till att jag var kalr med mock ningen klockan tre... Fick skjuts hem av pappas flickvän. Sov ca 1,5 timmar och gick sedan till affären med Cissi. På kvällen kom pappa med sin bil, plockade med mig, körde hem och sedan fick jag ta med bilen.
  Fredag: Jobb. Stan och optikern. Sedan tog jag en promenad med Cissi^^

Min bil är fortfarande paj. Det som gick sönder var kamremen och nu när den är utbytt så verkar det som om några ventiler har gått sönder också:S Det positiva är dock att pappa igår, efter nästan två år har lagat mit cykel! Så imorgon kan jag cykla hem efter travet^^ Cyklar hellre till och från jobbet än tvingas vänta på skjuts. Det är trots allt bara 8-10 km dit^^ Cyklade ju den sträckan när jag gick i nian^^ Alltid bra med lite motion:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0