"Nörlåtar of the day"

Senaste nördlåtarna är två låtar som har noll likhet med varandra^^

Först ut är ett av mina favoritband!


The 69 Eyes - Sisters of Charity. Älskar den här låten:D Hehe folk som inte gillar goth eller liknande musik kommer troligen inte att uppskatta den... Men ge den en chans och överaska dig själv med att du kanske har bra musiksmak;P HahaXD

Nästa artist känner alla igen^^


Norman - Om Gud Var Jag. Grymt bra låt:)

Detta är vad jag nördar^^ För stunden sitter jag och lyssnar på dessa låtar och äter ris, quornfilé och currysås. Hm tanken var inte currysås från början, men så såg jag curryn bland de andra kryddorna och då blev jag sugen:) Så det och en sallad är dagens mat, samt te:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0