Mou nido to hirakanai no?

Hade tanken att jag skulle ha storstädat idag, men tvätta och köra ordentlig rengöring av b la mikro och ugn tog längre tid än jag hade trott... Så efter att ha lagat mat och ätit så har jag bestämt att det räcker för idag. Det är ju inte akut smutsigt så...^^
 
Lyssnar på Due'le Quartz och tittar igenom bilderna jag tog i söndags^^ Så här kommer som utlovat några av dem:P


På vägen från Cissi fotade vi änder^^


De trodde att vi hade någonting gott med oss och samarbeta därför villigt som modeller^^ Dessvärre hade vi ingenting att ge dem... Nästa gång får vi köpa med oss lite bröd!


Det var fint ute i snön:P


Solen sken^^ Varmt och skönt, men jag såg ut som en skummis när jag gick runt med luva på mig för att undvika solenXD Tänker inte bli brun så länge det går att undvika!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0