Catching up

Igår sov jag bort nästan hela dagen. Idag är jag piggare. Det kan bero på att jag inte äter smärtstillande längre... Det gör inte så farligt ont. Jag har trolien blåmärken under bandaget, för så känns det. Det känns lite som om någon bankat på det med ett basebollträ... Och så kliar det som inåt *******!!! Men jag får inte klia på såren:S Hur som helst så kan jag röra armen riktigt bra och använda den till saker som inte är fysiskt krävande, t ex så kan jag nu skriva på tangentbordet med båda händerna;P


Mitt "helsnygga". Imorgon får jag ta bort det! Fast just nu verkar det som om jag klarar av att åka till bilprovningen själv imorgon istället för pappa som inte heller vet om han kan... Så om jag åker så får det sitta kvar tills efteråt... Sedan ska jag ta en dusch om såren bara tillåter:O

Idag har jag bokat tvättstugan eftersom min tvättkorg bokstavligt talat bara är ett klädesplagg ifrån att svämma över... Hehe XD Men ni kanske kan förstå om jag inte har tvättat föräns nu? Först var det jobbet som tog upp min tid och sedan blev jag ju opererad. Idag är föresten första dagen som jag börjar känna mig hungrig! Hitills har jag bara ätit för att man måste äta:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0