A walk in the last snow

Imorgon ska jag ha knytkalas med Penna och Cissi. Därför har jag bakat rabarberpaj och kakor^^ Av rabarberna som blev över gjorde jag rabarberkräm. Smaskens:P Har ställt ut vaniljsåsen på balkongen så att den ska svalna sanbbare. Självklart har jag ett lock på!


Var hemma hos mamma idag. Åt och försökte fixa hennes virusdrabbade dator utan resultat. På vägen dit passade jag på att ta några bilder i parken^^


Parken.


Parken.


Parken.


Hittade några änder som gärna blev fotade^^ Dock så såg jag inte så mycket p.g.a sol och en skitig displayXD Därav saknas en bit av anden...


De var söta när dem grävde runt i snönXD


Ån.

Nu ska jag se om såsen har svalnat så att jag kan göra klart den och sedan ska jag äta lite kräm och titta på anime:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0