Release me from your so called love

Snart ska jag promenera iväg och mata djuren:P Först var jag tvungen att dränka mitt hår i vrämeskyddspray för att dölja den värsta rökluktenXD Bröder och brors kompis grillade nämligen igår så mina kläder och mitt hår luktar inte liteXD Jag tycker visserligen att det luktar gott, men folk lär ju tro att jag är pyroman eller någontingXD Så rena kläder och ett nedsprayat hår blev det:P Duschade igår så det tänker jag inte göra idag:O
Nästa månad/början av augusti så är det dags att färga håret igen:P Har äntligen beslutat mig för vilken färg det blir. Vitt! Väntar med att färga det rött tills runt jul:P När jag nu väl har påbörjat att bleka det så får jag väl avsluta det också:)

Kommentarer
Postat av: Penna

Håhå, jag ska färga rött! Den var du inte beredd på ^^

2011-06-25 @ 22:44:43
URL: http://pennapalsternacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0