Omnes enim, qui acceperint gladium, gladio peribunt

Nu är det rekord på länge som jag inte ha bloggat. Men jag har verkligen inte hunnit, förutom igår när jag inte orkade. Jag har spenderat hela dagarna med att arbeta i denna hemska hetta och solljus:O Igår tvättade jag och passade på att rita lite mellan maskinerna:)


Är långt ifrån klar. Jag har precis börjat med skuggningarna, men detta är i alla fall så långt jag har kommit hitills^^ Någon aning om vem det är?;P


Detta var grundlinjerna som jag för ovanlighetens skull gjorde klart innan jag började skugga... Tror aldrig att jag har gjort det förut!:O Men hur kommer det sig att saker och ting ser bättre ut innan man börjar skugga, fördjävligt när man påbörjat skuggningen och bra när man är klar med den?^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0