Slay the monster that I've become

Penna! Ditt svar hjälpte ju mycketXD Men det röda jag ska färga, före eller efter vittt blir ungefär i den nyansen. Kanske lite ljusare, men inte så mycket:P Rött ska det vara! Inte brunrött:O Så mycker är säkert i alla fall;P

Just nu sitter jag här och väntar på Penna. Egentligen borde jag städa, men det orkar jag inteXD När hon kommer ska vi hem till Cissi^^


Här är förresten slutresultatet av min Abel Nightroad:P var pratbubblor i bilden jag ritade av, så jag fick improvisera lite:P Helt okej för att vara jag och för att ha tillbringat så kort tid med den^^ Som vanligt så ser originalet bättre ut än fotot:P


Här är nästa projekt som jag har börjat påXD Haha jag har ju inte kommit lång och jag vet inte när jag fortsätterXD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0