Show me the angel I saw in your eyes

Wooohoo! Efter tre scones, en kopp te, en jäkla massa försök, svordomar och tid så har jag tagit mig ut på min blogg! Jag och mitt internet är inte bästa vänner just nu:O

Lilla Neko-Chan hade så kul åt att jag hotade datorn att hon bestämde sig för att lägga sig i mitt knä och på min arm:P Så jag skriver bara med denhögra just nu;P

Vet att jag klagar över min arm ofta, men så här ont har den inte gjort på länge!:O Inte sedan direkt efter min operation... Klarade inte ens av att sopa med den, så tur att man är expert på enhandssopning;P Fick gång på gång kyla ner den under vattenkranen. Väl hemma så åt jag min näst sista smärtstillande och därför känns det bättre nu:P Föreställ er att någon tagit tag i er arm och vridit runt den ett varv så vet ni hur jag har känt det idag:O Skulle ha velat säga att jag var gråtfärdig, men jag gråter inte av smärta så... Grät inte en tår när jag hade armbågen utstickandes på fel sida så ni kanske förstår:P


Just nu skulle jag verkligen vilja ha en bas! + en fungerande förstärkare till gitarren:O För jag har bästa idén för den låt jag håller på med på keybaorden just nu:O Orgelljud med fixade inställningar på ljudet nu när jag börjar lära mig att fixa om ljudinställningarna;P Hehe I'm learning;P
  Någon som kan ge mig lite inspiration för övrigt??? Har kört fast lite och behöver en idé för att få till slutet av refrängen bättre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0