Just like the good old days

Nästa vecka drar pappa och compani på semester och Cissi och jag har huset för oss själva:P Så jag har bjudit in folk på grillkväll:) Än så länge har jag fått ihop fyra till förutom Cissi och mig:P Väntar på svar från två till:P Pucca och om Cissi får med Johan:P
...
Länge sedan vi träffades allihopa och gjorde något! I högstadiet så var vi ute i husbilen och moffade på helger och lov. Saknar det! Men nu ska vi väl lyckas ha skoj igen:)
...
Extra tid att pyssla om hästarna får vi också nästa vecka:) Ska ge mig på att få bort den resterande kådan ur Guling päls! Lite nh med Venita också för att se om man kan få henne lite mer "folkvan" och så ska Cissi motionera min tjockis igen:)
...
Får däremot se hur det går att ha min besatta hund hemma en hel vecka... Om hon får tokspel och blir helt beroende av mig igen...

Kommentarer
Postat av: Jenna

JAG VILL MATA FINA hÄSTARNA MED MORÖTTER!! : DDDD

2011-07-14 @ 13:46:51
URL: http://pennapalsternacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0