Kläder efterlyses!

Idag har jag varit riktigt produktiv! Jag har tvättat massor t o m två mattor^^ Sedan har jag sytt in två skjortor och en korsettopp, samt strukit kläder och tvättat mina korsettoppar^^ En hel del kvar att sy in, men jag har iaf tre lagom skjortor och en korsettopp nu!
...
Tanken var att sälja och köpa nya kläder i min storlek då detta lät enklare... Men icket! Det finns inga kläder i storlek 32 vare sig i affärer eller på internet! Helt vanliga klädsidor går bara ner till 34:O Varför!? Så i slutändan blir det till att sy in det som går...
...
Har även impregnerat min korsett idag:) När jag ändå var i farten så passade jag på att ta min lagning i regnjackan och min kameraväska:) Nu jäklar ska inte kameran skadas!
...
I höstas så var denna klänningen (jag till höger och den ser stor ut för att jag sitter) nästan lagom, bara smått förstor... Nu glider den ner på magen...
...
Finns en till sak jag har funderat över. När man kollar kläder på internet så skriver folk XS-S som storlek 34-36. Vad är då 32? XXS?
...
Om någon har tips på vart man kan hitta fina kläder i storlek 32, så snälla tipsa mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0