I'm just an artist

Lite kul när det droppar in internationella läsare på gamla inlägg och lämnar kommentarer^^ Min bloggdesign har fått en del beröm på senare tid av både svenska och internationella läsare för övrigt. Alltid kul med kommentarer;P
...
Idag har jag plockat med mig rabarber, bigaråer och svarta vinbär från pappa:) Så jag har bakat en paj med hälften rabarber och hälften bigaråer, samt gjort soppa på bigaråer^^ Har kvar av bären så det blir till att äta;P
Några förslag på vad jag ska göra med vinbären?
...
Har varit lite dålig med att skriva några vettigare inlägg den senaste tiden. Ber om ursäkt för detta och lovar att försöka skärpa till mig!
...
Fick för övrigt hem en film från tradera idag, väntar på en till och har hittat Trinity Blood animen för 150 kr! Så den bör jag få hem senast nästa vecka:D En av mina favoritanimer:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0