New Year

Vet att det är lite sent. Men här kommer bilder från nyår^^ Orkade inte ladda upp något när jag kom hem igår från Solvalla:P


Vi började med att göra och äta sushin:)


En av dagens höjdpunkter! Julklapparna:) Lägg märke till min snygga gran!XD


Så här glada blir man när man får öppna paket!



"Rör inte mina paket" ???


Några av Cissi klappar^^ En tavla och ljus syns på bilden:)


Jag fick ett läppstiftsetiu av Penna:)


Fin:D


Man måste koncentrera sig när man öppnar julklappar!XD
Åtminstonne om dem är från Penna... För hon ÄLSKAR tejp:O


Undrar vad det paketet inehöll... Ser ut som om jag hamnat i chocktillstånd...


Penna öppnade sina klappar sist.


"Va, får jag bara en kartong?" Ser det ut som om hon tänkerXD


"OMG! WHAT IS THAT!" Hehhh denna bjuder jag på och nej jag har ingen aning om vad jag görXD


Tekoppar med tillhörande fat från Catta^^ Hon skickade med Cissi dem.


Jag gav mig på Penna med Cissis snygga toaborste hon fick av ossXD


Av Cissi och mig fick Penna en arbetslampa att använda som studiolampa vid fotograferingar.



Cissi visade upp tavlan som hon fick av oss^^


Vid tolv tog vi paus från filmtittandet för att se på fyrverkerierna:)


Först stod vi på balkongen och sedan vid köksfönstret. Då passade jag på att fota lite^^


Denna fick jag av Cissi^^


Mina tarokort:) Med drakar! Fick av Cissi^^


Cissi gjorde ett armband åt mig:)


Av Penna fick jag japanskt körsbärste:D Har velat ha länge:)


Och som vanligt så blev det en massa disk... Jag tog hand om den imorse när jag vaknade:P
  Som sagt så gick jag och a mig direkt efter att jag hade ätit när jag kom hem igår kväll.


Tja gott nytt år igen! Hoppas att ni får ett bra år 2011!:D
Trackback
RSS 2.0