Nails

Idag fick jag hem nagelgrejerna jag beställde förut^^ Gick snabbt fast det var från Danmark! Det var en svensk sida, men ett danskt företag i Danmark... Därför stod mycket text på danska^^ Men frakten var helt okej och grejerna kom snabbt! Så därifrån kommer jag att beställa fler gånger.


Dessa grejer beställde jag.


Lite pynt till naglarna i blått och silver^^


Två fina nagellack med långa smala penslar för att kunna "rita saker" på naglarna^^


Och så slutligen penslar för att kunna göra små detaljer på naglarna^^


Så nu ska dessa pimpas! Men jag är inte bra på det änXD Hitills är det mest avancerade jag har gjort blommor...
Men någon gång ska vara den första^^

I och med detta så har jag nu skapat en ny kategori "naglar". Antagligen kommer jag inte att uppdatera den så ofta... Men man vet ju aldrig, trots allt så har jag ju planerat att sluta klippa naglarna när jag blir sjukskriven... Så om inte annat så kan jag ju hålla er uppdaterade med hur långa jag får dem;P
  Ett litet tillägg bara. Detta är tredje gången i mitt liv som jag sparar långa naglar. Jag har aldrig brytit en nagel, trots att jag råkade köra in en halv cm nagel i en tegelvägg i full fart... Resultatet av det blev, en repa... Ändå jobbar jag som hästskötare^^ Så någonting har jag bra av naturen:P Jaja om det inte blir helt fail så får ni se kvällens pimpning senare. En inte alltför avancerad kommer det dock att bli!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0