God kväll på er!

Idag har jag jobbat. Det var faktsikt skönt att få jobba igen efter att ha legat hemma sjuk. Dessutom passade jag på att ta en sväng med vovven i det vackra vädret. Varmt och skönt var det. Dessvärre så var det fyra km ren isgata med lite fläckar av grus som man fick försöka hitta... Men det gjorde ingenting och framförallt så var ju Spinkis glad:)


Vovven i fråga^^ Hon är precis som sin matte (jag), hon älskar att sova på dem konstigaste sätten som ingen förstår hur det kan vara sköntXD Haha jag brukar sova ganska vilt, så jag vaknar också upp på konstiga sätt... Om än inte fullt lika obekvämt som hon... Haha^^


Jag vill ha vår nu! Jag vill inte att det ska bli vinter igen... Låt det här vädret hålla i sig!
  Var nere på banan idag. Pappa körde Vencer^^ Önskar att jag hade haft kameran med mig! Han var så fin när hans svarta päls glänsde i solen:O Nästa gång SKA jag ha kameran med igen! Har inte fotat på banan sedan det blev kallt ute...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0