You better not know

Har precis gjort och ätit sushi. Gott^^

Idag har varit en ganska lugn dag. Jag har varit ensam i stallet hela dagen och fick sluta efter att jag hade tagit in dem. Sedan har jag tvättat och inte gjort så mycket mer. Borde egentligen städa... Men jag har haft en hemsk huvudvärk, så det får bli imorgon istället.



Känner att jag inte har varit så seriös med mitt bloggande på senaste tiden. Har inte haft någonting att skriva om. Därför har de enda seriösa inläggen varit de om naglar... Hade inte trott det, men faktum är att det har blivit den kategori (med undantag för "allmänt") som jag är mest aktiv under... Hehe^^
  På tal om naglar så håller min målning redan på att släppa eftersom att det lilla svarta nagellack jag hade kvar var så lite kvar av och utspätt för att det blivit lite dåligt... Så jag får dra på någon annan färg över mina löv:( Antingen det eller topcoat, men eftersom att det redan har lossnat färgbitar så ser det inte så bra ut. Måla om de tänker jag inte göra. Det har jag fredagar till, för jag vill inte misshandla naglarna med nagellacksbortagning oftare.

En liten ointressant sak inom kategorin värdelöst vetande så är mina rubriker oftast från låttexter. Så när texterna, som nu inte har någonting med texten att göra så kan ni ana att det är en text från en låt. Antingen från ett något band/artist som jag lyssnar på, eller som nu från en egen låt.

Trackback
RSS 2.0