Where god girls go to die. Thats where I'll be

Idag kom jag hem i tid från jobbet! Därför har jag hunnit sova en timme, laga ordentlig mat och tillbringa en stund framför TV:n. Imorgon blir en lång dag, så det här behövdes.
  Pappa var på sjukhuset idag och tog prover. Det såg bra ut så han fick komma hem igen:D Han var ute en vända i stallet och hälsade på Veloz och Venganza idag:) Om fyra veckor räknar dem med att han ska kunna börja göra saker igen:O Snabbt! Efter över trettio år har han lyckats sluta röka nu! Efter operationen så känner han sig inte det minsta röksugen, gillar inte länge kaffe och klarar inte av salt mat. Så en hälsosammare livstil:D

Här kommer föresten bilder på skorna jag köpte:P


250 + 100 kr frakt från tradera. Nyskick på skorna då dessa knappt är använda tidigare! För ett par skor av den här kvalitén så kan jag tala om att det är jäkligt billligt!


13,5 cm klack:) Så med dem blir jag 169,5:P Hihi, de är fina:) Har fått gå in dem inomhus bara för att de klämde i tån till en början. Men nu är de bekväma och riktigt enkla att gå i! Lutningen är trots allt bara sex cm och främre delen av foten är nästintill plan, vilket gör att man har en stor del att lägga vikten på och därför inte får ont i foten:P
Trackback
RSS 2.0