Ny nail design

Har idag varit i systers nya lägenhet. Min systerson fyllde nämligen ett igår, så idag var det kalas^^

Målade naglarna igår men orkade inte ladda upp någon bild då. Så här kommer dem. Bilder på mina nya naglar. Låter fel att säga nya. När folk säger nya så brukar det vara lösnaglar, men mina är ju äkta...


Lövdesign. Pennas idé^^ Dock så var jag inte tillräckligt skicklig för att göra de löv hon föreslog, så detta blev min tolkning istället^^


Mitt svarta nagelack är slut:( Så det är egentligen ett för tunt lager av det svarta så man ser igenom det på vissa ställen. Om man kollar noga i ljus. Ingenting som syns på bilden alltsåXD

Faktum är att jag filade ner naglarna lite först. För även om de inte går sönder så är det inte helt praktiskt att ha för långa naglar i stallet. Hade ju räknat med en operationstid tills nu, så jag hade inte trott att jag skulle behöva göra någonting åt dem... Men det verkar dröja ytterligare, så det är bäst att hålla dem inte alltför långa^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0