Misshandlad och invalid...

Nu är naglarna rengjorda så gott det gick och väntar på att basen ska torka så att jag kan måla om dem sedan^^ Har ingen aning om vad jag ska göra med dem... Så vi får väl se:P


Mina naglar helt "natural"^^ Hee dessvärre så är två stycken lite skadade sedan nagellack släppt och dragit med sig lite nagel:O Men det syns ju inte när de är målade^^

Igår kväll kunde jag knappt gå för att jag hade så ont i höften... Så jag sov med en ispåse på den. Imorse var det likadant... Efter att ha gått någon timme på jobet så blev det bättre och jag kunde nästan gå igen. Tror att det var för att jag halkade igår igen... Så jag har dessutom blåslagna knän... Eller ja det håller på att komma fram blåmärken där nu. Dessuom så blev jag sparkad i magen/höften av en häst idag:S Gjorde ont, men jag stog för nära för att det skulle bli någon större skada... Däremot så har jag säkert snygga blåmärken efter broddarna imorgon...
  Efter ett långt varmt bad så mår min misshandlade kropp i alla fall bättre och jag kan gå som en människa igen^^

Uppdaterar med mina naglar om någon timmer när jag är klar^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0