I can fly!

Vilket skitväder det har varit idag! På lunchen när jag var ute med Spinkis så blev det bara två kilometer istället för dem vanliga fyra. Hade sne motvind på vägen bort och medvind på hemvägen. Man kunde spotta rakt upp och det flög över tio meter... Men det coolaste och jobbigaste var att jag kunde hoppa rätt upp och flyga framåt 30 cm:O Okej för att jag bara väger ca 50 kg, men ändå:O Förstår ni om det var jobbigt att gåXD


Gud^^

Nu ska jag kolla på Legend of the Seeker och ta bort mitt nagellack. Orkar inte måla naglarna idag så jag tänker bara ta bort det gamla, så får vi se vad jag gör imorgon. Har för tredje gången sedan jag flyttade för snart åtta månader sedan en helt ledig lördag då jag inte ska iväg någonstans. Skönt!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0