En snabb upptadering

Jag har inte bloggat på flera dagar nu. Detta beror främst på tidsbrist, men även på trötthet. Om jag säger att jag inte har haft tid att diska sedan i måndags föräns idag, så förstår ni säkert att jag inte har haft så mycker fritid.

Här kommer en snabb uppdatering på det ni missat:P

Pappa kom hem från sjukhuset igår. Han hade fått nog av det och tjatade om att få komma hem. Imorgon ska han tillbaka för att ta prover igen och på tisdag ska han vaccineras då folk utan mjälte har ett ytterst dåligt imunförsvar. Han är bättre nu och har inga slangar eller kateter i sig, men han är lååååångt ifrån bra. Han äter dåligt, äter smärtstillande är trött och har ont. Det är hemskt att se detta, samt hur mycket han har magrat på bara sex dagar. Det är som om han skulle ha magrats många år på denna veckan...

Körde Lillen idag (pappa stod i förstret och såg på medans vi vände på ridbanan). Han var pigg! Gick inte att hålla honom överhuvud taget och då han vägrade sakta ner det mista i kurvorna så sladdade vi rejält och jag trodde jag skulle skaka ur vagnen när vagnen hamnade i hjulastarspåren utanför slinganXD Trots att jag körde med tryck (en sorts broms) så öste han på i samma vansinnes fart från första till sista vändan! Pappas flickvän som körde Veloz efteråt trodde att hon skulle ralma ut vagnen när hon körde i våra spår. Vi hade nämligen dragit sönder nästan hela slingan... HeheXD Aja skoj hade vi, om man undantar att det var mer än min arm klarade av...

Igår var jag på stan med Penna och Cissi. Vi hade otroligt roligt och flummade runt på parkeringshuset medans vi väntade på att Pennas pojkvän skulle bli klar på sitt årsmöte, då han bjudit över oss på fika. Sedan gick vi dit och fikade och hade otroligt rolligtXD On det beror på att vi verkligen gjorde någonting roande eller att vi var trött allihopa vet jag inte... Men kul var det:P
  Sedan gick jag och Cissi till bilen. Vi började skratta så mycket att vi nästan grät och alla vände sig om och tittade på oss som om vi var galna. Jag skrattade mer än jag gjort det senaste halvåret. Båda fick något otroligt ont i käkmusklerna. Vad vi skrattade åt, det visste ingen av oss...

Sedan var jag hemma hos mamma och hjälpte henne med datorn. Instalerade VLC, lärde henne koppla mobilen till datorn och rensade den på en massa skit så att hon skulle få lite mer plats på de femton gigabyte hon har på den... Ja den är gammal!

Jag ber om ursäkt för att jag inte orkat ladda upp några bilder, men det får bli en annan dag. Nu ska jag lägga in musik på den mp3 jag införskaffade igår och sedan ska jag sova. Så jag säger godnatt redan nu!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0