Sammanfattning av året

Idag är sista dagen på det här året. Det har varit ett händelserikt år och jag måste säga att slutet är bättre än början var.

Året började med att min far höll på att dö efter att ha blivit sparkad i magen av en häst. Han blev liggande på intensiven och det tog ett bra tag för honom att återhämta sig, men han blev bra tillslut.

Jag fick min första operation i armen som inte gjorde någon skillnad, men man kunde konstatera att ledbandet var helt uttöjt.

I sommras träffade jag den person som nu betyder väldigt mycket för mig och trot eller ej är den första kille jag blivit intresserad av eller träffat.

Jag fick i höstas min andra operation där man bytte ut ledbandet och jag har blivit bättre, men är inte helt bra än, så jag måste förlänga min sjukskrivning som snart varat i fyra månader.

Just nu har vi stökigt som sjutton i längenheten, men börjar få möbler på plats i alla fall.


Från fotografering i Januari.


Penna och Cissi väntan på att konserten skulle börja i april. Miyavi! Bra konsert.


Jag på väg till den andra konserten i april. The 69 Eyes!


Fotografering i maj.


Anna-Bell var med när jag fyllde.


Jag på mitt kalas. Blond då.


Jag och Cissi hade hand om stallet i somras när min far hade semester. Till hans förtjusning fick Lillen bli riktig dressyrhäst, med flätor och lindor. Han fick en bild utskriven i födelsedagspresent. Hehe.


Vi passade på att grilla när vi passade huset.


Grillning.


Våra könummer inför Gackt i augusti.


Så här kul kan man ha när man köar i över tolv timmar. Penna var lycklig med sin Pucko.


Konserten var dessvärre en stor besvikelse. Jag var för övrigt rödhårig då.



Mina naglar i augusti.


Fotografering på Cissis födelsedag.


Fotografering på Cissis födelsedag.


Jag fryser under en fotografering i december.



Kommentarer
Postat av: elina

Ingen bild på mig?!?!?!?!?! :((( janita<3

2011-12-31 @ 13:49:45
URL: http://liquidize.blogg.se/
Postat av: Liiitza

Varför tycker du att konserten var en stor besvikelse??

2012-01-30 @ 16:16:02
URL: http://www.liiitza.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0