Upprättelse efter två år?

Vad roligt. Jag hittade länken till den tidningsartikel som krevs när jag krockade för två år sedan. Även om det har gått två år så är det faktiskt roligt att se att de skrev om den. De blev väl tvugna. Där stod b la att polisen sagt att jag inte stannat vid stopplikt, vilket är en lögn! Dessutom så hade de tagit en bild där de parkerat sin bil så att den skulle se ut som min i dimman, då min redan var hemkörd. Stod en massa skit där och jag blev ordentligt sur. Journalister ska inte så skriva vad som helst som inte är sant!

Har även läst kommentarerna som jag blev rejält sur över för två år sedan. Folk som antog att ingen av oss körde med lysena på t ex. Är de helt korkade eller!? Klart vi gjorde! Hur kan folk vara så snabba att döma någonting de inte vet någonting om? Varför är folkså snabba på att vräka ur sig sådana kommentarer? Jo för de är egositer som njuter av andras elände.

Hur som helst. Intressant efter två år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0