Gackt 2011 (I'm back again)

Förlåt för alla föresningar här... Men som sagt så har jag hat semester från bloggandet. Nu ska jag dock ta upp det igen. Jag börjar med en kortare recension av Gackt-konserten och flera bilder därifrån:)
---
Konserten i sig var en stor besvikelse och jag kan utan tvekan säga att det var den sämsta jag någonsin varit på. Först tog det nästan två timmar efter inläppet innan dem ens kom in på scen... Sedan blev det bara värre och värre. Endast tre låtar av Gackt, varav en var översatt till engelska och den andra sångaren sjöng med i alla. Dessutom så var det mer upprepande mellanprat och att kråma sig inför publiken än musik. Per te minuter musik så var det nära på tio med annat... Dessutom så har Gackt uppenbarligen drabbats av storhetsvansinne och totalt bytt attityd mot vad han tidigare har uppvisat.
En total besvikelse med andra ord.
---
Penna fotar sig själv:P
Tjugo över fem på morgonen var vi framme vid fryshuset utan att ha kört vilse en enda gång. Stolt;)
---
Penna och jag lämnade Cissi ensam med att tillverka armband åt oss medan vi tog en liten promenad.
---
Jag fick fota Penna lite:P
---
Vi letade upp en kulle att fota globen ifrån.
---
Så här "seriöst" kan man posera;)
---
Bild på mig som jag snodde av Penna.
---
Detta är de numren man får när man kommer 05.20 på morgonen:P
---
Så här glad blir man av puckoXD Åtminstonne Penna:P
---
Senare tog Cissi och jag en promenad till en park.
---
När jag fotade en taxi på tillbakavägen så blev chaufören väldigt lycklig och vinkade åt oss:)
---
Där nere satt Penna ensam och övergiven:P
---
Så här glada var jag och Cissi när det regnade. Det regnade till och från under hela dagen, så vi byggde ett tält av paraplyn och sopsäckar:P

Kommentarer
Postat av: Jenna

Tältet var mysigt! :D

2011-08-21 @ 17:40:50
URL: http://pennapalsternacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0