Full of energy again

Nu har jag haft sällskap inatt och känner mig pigg efter en god natts sömn:) Det är bara att konstatera, jag kan inte sova självXD
...
Nu är han iväg några timmar, så jag passar på att få lite nytta gjord^^ Jag tvättar, har börjat sy kjolen som jag tänkt få klar till Gackt... (Om jag hinner och orkar...) Och så fick jag nog av mitt tygföråd så nu organiserar jag det:) Det är otroligt hur mycket tyg som går att mosa in i en liten garderob...XD
...
Är för övrigt frisk idag:) Så imorgon ska jag jobba igen och efter det bär det av ner på stan med Cissi. Ska köpa lite kläder och så delar till min kjol:) Någon som vet vart man kan köpa kedjor i tjocklen en cm och minst en meter lång??? Inte en tung variant från byggaffärer utan en slitstark lite lättare...

Kommentarer
Postat av: Jenna

Vilken tid imorgon? :D

2011-08-01 @ 21:50:40
URL: http://pennapalsternacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0