Forgive me father for I have sin

Relativt händelselös dag. Fick dock reda på att vi har två starhästar den här veckan. Venganza startar på Sundbyholm på fredag, förutsatt att hon är fräsch då... Hon var inte helt 100 idag så vi får se. men Veloz ska i alla fall starta i Romme på lördag. Så gick det med min lediga dag:O HeheXD

Eftersom jag inte har någonting alls att skriva om så lägger jag in några låtar jag lyssnat på 23540685401 gånger under dagen^^


Förvånande nog The 69 Eyes:) Låt "Lips of Blood"


The 69 Eyes - Feel Berlin


Nu blev ni förvånade! Ett anant band;P Paradise Lost - Forever Failure


The Damned - 13th Floor Vendetta


Type O Negative - Cinnamon Girl. Den här låten har jag nördat förut, men den försvann när min dator kraschade för snart ett år sedan:O men nu så har jag nördat den igen^^

Japp det var några av de låtar jag nördat under dagen:)

Vad gäller rubriken så är det från en låtXD Dock ingen av dessa:P

Kommentarer
Postat av: Penna

jag vet vilken låt det är! :D

2011-04-18 @ 23:48:48
URL: http://pennapalsternacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0