Tears of the night turn to diamonds in your eyes

Så har man äntligen tagit itu med städningen som skjutits upp allt för länge! Ska bara ta in mattorna från balkongen när golven torkat, men annars så är jag klar^^ Tvättat har jag också passat på att göra:P


Har länge haft problem med vart jag ska göra av mina nagelgrejer. När jag nu köpte två nya nagellack på stan i dag, så fick de inte längre plats där de var förut. Därför får två lediga hyllor i min cd hylla fungera som en provisoriskt lagringsplats:P Hehe. Jag har inte mycket grejer till naglarna men ändå så tar dem plats... Fast så vill jag inte heller ha flaskorna liggandes, vilket gör att dem måste stå någonstans...

Nej nu ska jag äta upp mina frallor och njuta av mitt körsbärste^^ Haha jag har ju nästan varit duktig med att gå på stan och städa;P Nä men det är lördag och då får man lata sig:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0