Speed in my blood

Idag har jag äntligen ridit igen!:) Vi red dressyr och så lurade pappa med oss en vända på slingan. Enda problemet var att jag hade långa stigbyglar och att vi var ca 200 meter efter när vi startade... Så det gick undan och vi låg nästan ner i kurvorna! men så var ju de två som körde mig väldigt fartglada ocksåXD Gick så snabbt i en kurva att det blev galoppXD Vencer vägrade nämligen sakta... Vi kom i alla fall ikapp efter det och han ville springa över pappa och VenganzaXD Skoj var det att få rida snabbt igen:D

Sedan red vi lite mer dressyr och jag lyckades få honom att galoppera! Så nu kan han galoppera även om det inte är några fina igångsättningarXD men en början i alla fall och jag säger det igen... Hästen har en fantastisk galopp!


Är för övrigt kattvakt från idag tills på måndag kväll:) Cissis söta lilla Anna-Bell^^

Kommentarer
Postat av: Penna

Nej men åh, vad söt! :D

2011-04-21 @ 21:15:13
URL: http://pennapalsternacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0