Rise above their world of lies

Kört häst för första gången sedan operationen:) Woohoo^^

Dessvärre har jag haft en dunkande huvudvärk i princip hela dagen:S Försökte sova bort den när jag kom hem, men den var fortfarande kvar när jag vaknade:( Slutade med att jag tog en av de tabletter jag har kvar sedan oeprationen. Visste ni att det finns receptbelagd alvedon? Starkare än vanlig och hjälpte faktiskt mot den värsta huvudvärken. Kändes bättre att köra på alvedon än diklofenakt mot huvudvärkXD Hehe. men nu dunkar huvudet i alla fall inte längre:P


Dagens låt^^ Shadow Project - Hounds Upon the Hare:)
  Borde nästan skaffa en egen kategori för det här;P Hehe^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0