Lost in the darken world. My lil' gothic girl

Nu har ja duschat och ska strax ta itu med resten av förberedelserna inför morgondagen. För imorgon bär det av till Stockholm för att shoppa med Penna och Cissi!:) Så jag ska ta fram kläder och skriva en lista på vad jag ska införskaffa:P Manga och kläder som min plånbok egentligen inte tycker att jag borde köpa, är en självklarhet;P Men så finns det ju inga affärer här som säljer "alternativa" kläder, så man får ju passa på:P Men så är det annat som jag ska hålla utkik och eftersom att jag aldrig kommer ihåg vad jag ska köpa när jag väl står i affären, så är det säkrast att skriva upp detXD


För övrigt så har det varit kallt som sjutton och dåligt väder idag:O Veterinären var och drog ut vargtänderna på tvåårs stona, så jag frös inte lite när jag stod där och väntade:O Att dragkedjan på jackan pajade gjorde inte saken bättre:S Förhoppningsvis så är det varmare i morgon:P Hoppas dock ärligt talat inte på sol... Tror ni folk glor om man går runt med paraply i Stockholm?XD Här gör de i alla fall det om solen skiner;P Fast sedan så glor ju folk i allmänhet och tror att man sitter hemma och offrar blod, när man är hästskötare och vegetarian. Fördomar kallas detXD

Nähä nu ska jag försöka avgöra vad det blir för väder imorgon och anpassa klädseln efter det.
Trackback
RSS 2.0