If everything is a dream. Then hurry and open your eyes

Lite sen uppdatering, men efter selputsningen i måndags så blev jag tvungen att klippa av högerhandens naglar:( De var så illa misshandlade att jag inte hade något val. En av naglarna hade tappat största delen av ovansidan när nagellacket släppte i vattnet...


Korta:( Klippte bort det mesta av det skadade men måste klippa dem igen när dem har växt ut igen. Syns dock inte så bra på bilden...


Men å andra sidan så har jag fortfarande en skaplig längd på vänsterhanden^^ Gissa om det var sorgligt att klippa ner naglar i den här längden på högerhanden! En vecka innan konserten dessutom:O Hade ju tänkt klippa av dem efteråt:O Men men dessa "stålnaglar" överlevde i alla fall en skallning av en häst med lika stort huvud som min överkropp idag^^ Vencer skallade till rejelt på tummnageln:O Ont gjorde det! men som ni ser så klarade naglarna sig;P


Bara för att! Fem millimeter mäter mina naglar nu. De långa alltså.

Det finns dock en sak som jag har funderat över. Genomskinliga naglar sägs ju vara klena, men jag kan hålla mina på ett papper och läsa genom dem utan problem. De är i princip så genomskinliga dem kan bli!
  Så är det en myt eller är mina naglar helt enkelt konstiga???

Kommentarer
Postat av: Penna

Dina naglar har muterats för att anpassa sig till stall miljön! Naturens gång helt enkelt! :D

you didn't see that one coming, haha! :D

2011-04-08 @ 23:37:54
URL: http://pennapalsternacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0