High on music

Bara för att kompensera upp för att jag inte orkade blogga igår så kommer ett till inlägg nu;P Dagens "nördlåtar"^^


45 Grave - Riboflavin. Den låten är grymt braXD Ni som inte brukar lyssna på låtarna jag lägger upp här borde ändå kolla på den här videon! Även om ni inte gillar låten, så är videon rolig:)


Moonspell - Nocturna. Den här låten har jag fallit totalt för! Bandet i allmänhet ocksåXD


Christian Death - Church of No Return. Bra band och bra låt! Tjejen i rosa hår är dock lite creepy;P

Japp det var dagens nördlåtar. Kanske ska skaffa en kategori för det snart;P Haha not^^

Men önska mig lycka till imorgon på travet, för jag kommer ha träningsvärk efter dagens hårda ridpass då jag inte ridit på ett halvårXD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0