A day in the capital

Så var man hemma från Stockholm. Inte köpte jag någonting av det jag skulle ha gjort heller:O Är dock nöjd med dagens inköp ändå:D Fast tyvärr så hittade jag inte någon överdel att ha till kjolen på konserten...


Dessa manga böcker + 5-11 av gravitation:) Gravitation kostade bara 29 styck, så jag var ju tvungen att slå till och köpa färdigt serien^^


Hittade först Mic Specer's Inc och Matenrou Opera. Överlycklig och när jag sedan hittade The 69 Eyes så var min dag gjord! Hoho ni kan ju fråga Cissi om jag var glad över att hitta dem två högra skivorna;P Eller ja hon såg dem väl först och pekade ut dem åt mig:P Hihi det var mitt första inköp för dagen och jag var riktigt nöjd! Såg mer skivor jag ville ha, men var duktig och höll mig:P


Har sagt länge att ag inte ska köpa fler klackoskor utan försöka hitta låga, bekväma snygga skor... men så föll jag för dessa av märket Demoni:) Mitt favoritmärke när det kommer till skor. Dessutom så måste man ju slå till när man hittar skor som passar mina minifötter;P


Skorna:) Ca 12,5 cm klack.


Så här ser min skohylla ut med sommarskor... Hm sticker skateskorna ut?XD Dessvärre så får inte mina arbetskor plats där längre... Så det blir till att försöka få plats med lite skor i garderoben...


Hittade även det schampo och hårinpackning som frisören rekomenderade mig, till halva priset:) Så någonting vettigt köpte jag trots allt;P


Dessvärre så mår inte mina fötter så bra efter att ha gått en hel dag i de skor som jag köpte på tradera... Men nu så kan man väl påstå att de är ingådda i alla fall? Ska inte få några problem under konserten;P
  Hehe konstigt om jag klagade över att jag hade ont i fötterna Cissi?;P
Trackback
RSS 2.0