Some Old Pictures

Jag är sjuk och har feber:( Inte hög för en normal människa, men för någon med 36,2 i normaltemperatur som inte har haft över 37 på flera år känns det som om man ska smälta bort:S Hehe ja jag tycker synd om mig själv^^
Ingen skola för mig imorgon... Men på onsdag har jag två prov så jag måste dit senast då även om det är den enda dagen i skolan då... Måste dessutom ha en del saker från min lägenhet:O Så det gäller att bli frisk nu!
Har fördrivit dagen med att glo på Super Natural, Ugly betty, laga ett hästtäcke och läst om Reebirth, inte hela dock. Har inte kommit så långtXD 
Nu sitter jag och sorterar lite bilder på datorn. Ni kan aldrig ana hur mycket bilder det är:O Men nog hittar man en hel del gamla roliga bilder därXD
Hehe som tidsfördriv för min egen del kommer några här^^


Hehe, nian^^ Tre år sedan nu:O Från vänster till höger, jag, Penna och Cissi^^ Hmm ingen ser ut så idag, men ingen har förändrats mer än Penna:O


Piko och jag i en liiiittteeen skrattattackXD Låt oss bara glömma att jag har haft snagg?:O


Bara för att dessa bilde är för bra! Från vänster till höger, Penna, Nilla och Piko.


Piko tyckte att det bästa stället att sittstrejka på var arbetsledarens mage, alltså minXD


Catta och jag på ön i skolan. "Sno inte min macka!"XD


Catta, jag och Hedvig på ön^^ Cissi gömmer sig bakom kameranXD Bilden är ca ett år gammal:P


Hoho vad vacker man var i ettan dåXD

Haha nä nu kör vi EN ny bild innan jag slutar bomba er med bilder^^


Backstage vid fotograferin av Pucca^^
Trackback
RSS 2.0