Fårsexuell är inte vad det låter som

Idag har varit en kul dag även om jag har varit ordentligt trött:)


Var på stan med dessa två som inte var alltför villiga att bli fotograferade:P
Införkaffade nästan allt jag behövde b la nya stalljeans band till täcket jag ska sy till Vencer.
Köpte även saker jag inte behövde men ville ha, b la böcker:P
Hehe Penna skulle köpa värmesprej till håret slutade med att jag blev kär i lukten från en och köpte denXD
Men jag behöver en så det gör ju inget^^


Var skoj på stan^^


Penna undvek skickligt kameranXD


Pucca ställde upp efter lite övertalning^^
Hon är mitt fårsexuella Pucca får!XD
En fårsexuell människa är en människa som vill vara ett får precis som att transexuella vill vara ett annat kön.
Denna fantastiska läggning bland många andra kom Pucca och jag på medans Penna, tja tyckte vi var allmänt omogna...XD
Så nu har hon fastnat för denna läggning och arbetar stenhårt för att bli ett får!XD


Bild från igår:P

Sedan gick jag ut med Spinkis när jag kom hem.
Var varmt när vi gick ut, men var svinkallt när solen gått ner så jag var halft djupfryst när vi kom in igen...
Sedan har jag varit i stallet^^
Ska inte bara fodra imorgon!
Ska även släppa ut:D
Ni kan aldrig ana hur kul det känns!
Äntligen kan jag med viss smärta få på dem täcken igen!
Så pappa får äntligen lite sovmorgon:D
Trackback
RSS 2.0