Tired but happy

Jag är trött! Fast jag har haft sovmorgon!XD
Men men, jag har varit duktig idag i alla fallXD Haha nästan i alla fall:P
Har städat mitt rum, så nu ser man golvet igen, låg tidigare en röra av kläder saker damm och hundpäls därXD
Ska nu ta och putsa färdigt det sista jag har inne och sedan smörja det:P
I väntan på att pappa ska vakna då, för sedan bär det av till Biderman, så att jag kan köpa mer olja och ett bett till Lillen^^
Sedan blir det när det smälter ett försök att rida...
Får se hur det går:P
Antingen går det bra, eller så har jag en blåsvullen arm igenXD
Näää det går nog bra, med tanke på hur snäll han är^^
Kan pappa få stopp på honom efter att ha släppt tyglarna och ha lagt sig runt halsen så ska väl jag kunna rida med en och en halv arm;P


Hehe, vad tror ni att vi sysslar med?^^
Äran till den som gissar rättXD

Letar efter gamla filmer från när jag och Catta travade bommar, men de är inte kvar:O
Vart och när försvann dem!?
För jag vet att jag inte har tagit bort dem!:O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0