I miss from the bottom of my heart...

Idag har man nästan varit duktig^^
Förutom sovit så har jag städat bilen, gått med Spinkis, lagat Lillens täcke, putsat det mesta av hans och Gulings "ridsaker"^^
Har nämligen fått ett träns till Lillen nu!:D
Eller ja det är väl egentligen delar från två olika, så det är brunt och svart.
Men jag är nöjd:D
Desvärre hade hon inget vanligt bett, utan bara ett riktigt skarpt:/
Så det blir till att inhandla ett vanligt två eller tredelat tränsbett.
Så får vi väl se när jag kan rida honom igen...
Tidigare än Guling i alla fallXD


Diggar den här bildenXD
Han tar något gallopsteg, men det är inte vad det ser ut att varaXD


Så här gott folk rider man!
Glöm att titta framåt!
På det sättet blir det ingen spänningXD
Håll för övrigt med om att det är supersnyggt med travhjälm när man riderXD
Haha not^^

Och bara för att jag vet hur intresserade ni är så har jag tillslut bestämt mig för att färga håret blont^^
Kom fram till att det känns ganska löjligt att kunna säga att jag inte vet hur jag ser ut i min naturliga hårfärg,
eftersom att jag aldrig har haft den...
Dessutom är det ju enkelt att bara färga allt svart igen om det ser förjävligt ut:P
Ska dock inte börja bleka än utan på naturlig väg dra ur så mycket svart som möjligt först^^


Hittar ju ännu snyggare gamla bilder!XD
Så här snyggt ser det ut när jag rider på vintrarna fortfarande flera år senare:P
Travhjälm, ingen sadel och jeans:P
Helt enkelt för att jag är för lat för att rida honom med sadel och byta byxor när det är varmare barbcka^^
Får väl se när man vågar testa Lillen barbacka..
Vad jag saknar att kunna rida!


Nyare bild från i sommras:P
På nära håll ser jag helt galen ut och Guling skräckslagenXD


Första sommaren med Guling.
2004^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0