Life as a model is nothing for me^^

Idag har jag inte gjort något vettigt alls.
Läst ut Boy Princess.
Motinerat min hund i snö som gick över knäna och resulterade i att jeansen var blöta hela vägen upp efter detXD
Sedan sov jag någon timme eftersom att jag inte kan sova nästan något på nätterna nu...
Vi skulle ha hälsat på syrran som fått barn^^
Men pappa blev magsjuk och jag sov...
Så det blev inget av.
Men nåja, någon gång när han är äldre kanske jag lyckas vara en bra moster;P


Jag och Cissi fick agera modeller när Penna var hos oss:P
Fy fan vad kallt det var!
Släpar ut oss på kyrkogården i sommar kläder mitt under en snöstorm:O
Haha livet som modell är en plåga;P


KALLT!
Nästa gång tvingar vi ut fotografen i snön istället!XD


Ser ni mina vackert röda smått djupfrysta fingrar?XD
Låta någon klä en i sommarkläder när man har Raynauds är inte så smartXD
Men så har jag väl aldrig varit särkillt smart heller;P


I söndags drog vi in till stan och NÅGON lånade min kameraXD


Cissi och jag:P


Men jag lyckades sno kameran och fota fotografen och Cissi^^


Fönstergluttare på hög nivåXD
Trackback
RSS 2.0