Old stuff

Huu jag måste göra ett arbete i samhäll idag:S
Varför känner jag en enorm ångest när jag måste göra läxor?:S
Tänker städa rummet istället så att jag kan skjuta upp det ännu mer:P
Sedan kanske titta lite på film, rita, skriva o.s.v.
Hehe kommer som vanligt bli att jag gör det inatt om jag över huvud taget gör denXD


Man hittar roliga saker från högstadiets bildlektioner^^


Mycket roliga saker!
Min kopia av ett konstverk från nianXD


Man hittar skoj gamla saker hemma ocksåXD
Ungefär lika gammal som det andraXD

Men men jag avslutade faktiskt den andra bilden jag började på igår^^
Den blev faktiskt helt okej:P
Men jag laddar inte upp den^^
Istället bjuder jag på gamla bilderXD


Från 2008^^
Lägg märke till att sprickorna i tak och väggar inte har någon storleksskillnad och på så sätt inte ser ut att befinna sig på olika ställenXD
Alltid kul att gå igenom gamla sakerXD


Ritade av en bild förra året som jag aldrig gjorde klart heltXD
Så jag nöjde mig med att avsluta den som skiss^^


Gahh hahahhaXD
Mitt absolut första försök till att rita av en mangafigurXD
Ingen aning om när detta var, men kan ju säga att det ska föreställa Yura från Power!!!

Hehe, har i mitt liv nu gjort sex försök till att rita manga^^
Yulan var det femte:P


Fjärde försöketXD
Inte en enda liten skuggning...
Ren från Elemental Gelade i alla fall:P
Skulle tro att den är ett-två år gammal:P


Och bättre blir detXD
2007!


Ingen aning om hur gammalXD
Men gammal! Någon gång under högstadietXD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0