Långa väntetider driver mig till vansinne

Först svar till Catta.
Om du betalar såXD

Jag har för övrigt äntligen fått läkartid nu.
Pappa ringde dit och klagade eftersom att de efter tre veckor fortfarande inte skickat någon...
Den 29 nästa månad får jag komma dit!
Nästa månad:/
Hon han pratade med sa att "vi har itne skickat någon tid eftersom att det inte finns någon".
Pappa blev lite sur och undrade hur hon kunde ge en tid i telefon men inte skicka hem en...
Ja man kan ju undra...
De kan väl för övrigt skicka hem en tid även om den inte är föräns om flera månader?
Men men nu har jag i alla fall en tid.
Känns dock lite surt att behöva vänta ännu en månad utan att kunna göra något och ha j*vligt ont...
Och efter det vet jag inte om de vill göra nya röntgen undersökningar eller något annat innan de går med på operation...
Och vem vet hur lång tid allt det tar...
Fan vad jag hatar det här!
Men men jag får i alla fall komma in nu.
Trackback
RSS 2.0