Ny kategori!

Som rubriken säger så har jag skffat en till kategori för att få lite mer ordning på bloggen^^
Gamla modell och fotobilder kommer att vara kvar under allmänt, men nya inlägg inom ämnet hamnar där^^
  För att få in ett inlägg där så kommer nu lite bilder inom ämnena:P


Bild från i höstans, redigerad till svartvit. Jag på bilden och Penna är fotograf^^
Copright på alla bilder jag lägger upp i den här kategorin!


Går inte att ladda upp större bilder för stunden... Så inga nyare bilder från min nuvarande kamera med andra ord... Så denna är tagen för tre år sedan...


Lika gammal^^


Ca två-tre år gammal... Tagen med mobilkamera.


Lika gammal den^^

Nyare bilder kommer när internet slutar sega sig...

Kommentarer
Postat av: Penna

Låter ju nästan professionellt när du skriver modell bilder och så är det bara jag som fotat..vilken besvikelse för folk D:

Ehe, du får skriva att det är din redigering på bilderna : D

2010-12-18 @ 01:52:39
URL: http://pennapalsternacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0