Kawaii Neko

Nu är årets sista räkningar betalade! Skönt^^

På tisdag ska jag på bio och se Narnia med syster:D


Igår skulle jag ha haft sovmorgon! Men icket! Eddie lät mig inte sova:O
Så idag när jag kom hem från jobbet så tänkte jag att jag gör ett försök att sova några timmar...
Då var han jätte snäll:O Så vi låg och sov tillsammans i flera timmar! Välbehövd sömn!:D


Eddie bestämde sig för att mina låtar var en bra sovplats^^
Han är jobbig men jag kommer sakna honom när han åker hem imorgon:O


När han tycker att jag har suttit för längre framför datorn så lägger han sig så här i soffa^^


Sedan blänger han på mig! "Slit dig från den där burken"
  Igår låg vi och tittade på Da Vinci koden tillsammans och då var han nöjd^^
Han är inte bara jobbig:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0