Förberedelser och mitt nya armband

Städning och bakning är klart nu. Men inte alla förberedelser. För stunden har jag matpaus^^
Sedan ska jag fixa kläder till imorgon. Det får bli den sammetsklänning som jag köpte för Pucca (även om den egentligen behöver sys in så duger den) och något mer om jag lyckas^^ hehe, sedan så ska jag välja resten med hår o.s.v... Och självklart lite mer förberedelser med lägenheten^^ Resultatet får ni se imorgon:) Ska ladda upp bilder då.


Detta fina armband har Cissi gjort åt mig^^ 50 kr strök jag från hennes skuld.
Det är gjort av tagel från Guling och Vencer:D Jag är jätte nöjd! Så hon ska få göra flera åt mig^^
På hjärtat står det "Made With Love"^^ Och det syftar ju då på armbandet och inte migXD Hehe


Närbild^^

Kommentarer
Postat av: Penna

Fint armband! :D

2010-12-10 @ 21:48:40
URL: http://pennapalsternacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0