Äntligen internet!

Nu så! Efter sex månader utan så har jag äntligen internet!
Efter mycket krångel så har jag äntligen fått det att fungera utan att hoppa ur:D Weiii^^

Så förbered er på en bloggbombning närmsta tiden!

Så fort jag känner för det och har tid så ska jag även fixa om min bloggdesign lite^^


Bara för att bilden är nyXD
Jag och Cissi på haloween^^


Och jag hade för andra gången i mitt liv långa naglar då^^ Yes de är äkta^^ Mina enga:P

Ja ingenting vettigt har jag väl egentligen att säga. Men snart kommer fler inlägg^^ Förhoppningsvis vettigareXD

Kommentarer
Postat av: Penna

Min bild! tror jag : D

2010-12-03 @ 23:01:54
URL: http://pennapalsternacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0