Simca färdig^^

Först en glad nyhet! Penna flyttar inte!:D Hon stannar här hos oss efter studenten:D

Denna vecka har varit tja, jobbigXD Hade feber till tisdags, sedan hade jag ont i huvudet hela torsdagen...
Men det har ändå varit skoj, vi var i strömsholm, där passade jag på att köpa ett nytt spö och tvål^^
Fotade även när hippologerna och gymnasieelverna hoppade plus lite omgivningar^^
Har även fått klart min Simca! Men jag måste säga att den såg bättre ut innan jag färglade denXD
Men här är den i alla fall^^

Med tanke på att jag är urdålig på färg och det var ett av dem få försöken jag gjort att rita manga så är jag trots allt ganska nöjd... Men som sagt så såg hon bättre ut innan det kom färg:P

Kommentarer
Postat av: Thai Nguyen

Nae, för att vara ärlig så tycker jag bilden ser mer förträfflig ut med färg än utan. :)

2010-04-17 @ 22:29:55
URL: http://ikikata.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0