Trött

Haha sorry Piko, jag vill inte dejta mig fast du kallat mig sötnosXD


Jaha, av alla som skulle åkt imorgon är så är det bara vi tre kvar...
Synd att ingen annan kunde:(
Men det blir skoj ändå:D
Träffa dessa två och handla:)


Igår körde jag för första gången igen!:D
Det var kul fast det regnade^^
Så nu ska jag fortsätta köra min lilla Vencer igen^^
Veloz och ridningen får dock vänta nån vecka till...
För jag klarar nog inte av att dra i tyglar/tömmar...
För Guling och Veloz är inte lika lugna och snälla som Vencer
Men jag är ändå lycklig som får köra Lillen:D:D


Nu fick jag upp bilden som inte gick förut^^
De var så söta när de vägrade sova någon annan stans än spiklådan^^

Igår köpte vi nya sängar:)
En varsin till pappa och hans flickvän och en till mig:)
Så jag slipper sova på golvet i lägenheten;P


Arras och Amora^^
Stolta matvrakXD
Pappa höll nämligen i en korv när de satt så fint^^
Saknar de...
Men är glad att jag har Spinkis:D
Hon liknar båda:P

Hee min pappa ville ha sovmorgon så jag skulle fodra idag
Men han vaknade innan mig, så han satt och rökte när jag skulle gå ut:O
Så jag hade ju lika gärna kunnat sova:O
Men men det är alltid mysigt att vara i stallet på morgonen så det gör inte så mycket^^
Men trött som jag vet inte vad är jag:P

Kommentarer
Postat av: Penna

Bara vi tre ? D: Vi får ha kul ändå :D

Du kunde inte valt en snyggare bild : [

2009-09-04 @ 09:51:25
URL: http://pennapalsternacka.blogg.se/
Postat av: Catrin

Åhh, va roligt att du kan börja köra igen :) Måste kännas bra ^^

2009-09-04 @ 16:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0