Min dom...

Idag var jag hos läkaren och fick min "dom"
Både positiva och negativa nyheter...
Jag slipper operation:D
Dock så hade magnetröntgenbilderna inte sett bra ut...
Jag kan komma att ha ont i ett till två år...
Armen är inte helt "stabil" än som han sa det...
Jag får själv avgöra hur mycket jag kan använda den, men jag måste använda den...
Jag ska på återbesök om sex månader...
Om det inte är bättre då så kan en operation trots allt behövas...
Men det ska troligen inte behövas
Men jag slipper operation nu och får använda armen igen:D
Så ändå postivt i slutändan^^


Haha egopictureXD
Men idag har i alla fall varit en relativt bra dag, (trots att jag bråkat med en sängförsälgare^^)
Och på lördag är det huvudstaden som gäller! Skoj:D
Det är dessutom bara 22 dagar kvar till Miyavi:D:D:D
Trackback
RSS 2.0