Hairstyling

Nu är klockan tio över tolv och Penna har kommit typ halvvägs med min frisyr...
Hon har hållit på över en timma^^
Pucca ligger ihoprullad som en hund på mitt täcke i sängen och har sovit några timmar^^
Jag kunde inte sova:P

Jag börjar bli hungrig!
Penna ger mig sin hunger:O

Jag är fortfarande lika trött och känner mig degig i hjärnan:P
Kaffe kaffe i många liter heter dagens lösningXD

Om fyra timmar och 45 minuter har jag varit vaken i 24 timmar:O
Så när jag kommer hem idag så kommer jag att ha varit vaken i ca 30 timmar:O
Men jag lär ju somna i bilenXD


Dessa två människor sitter man nu med dessa två människor:P


Hon här ska man då också gå med^^
Bilden är för övrigt från när vi väntade på bussen idag:P
Fick en heö del fina filmer på de också...
B la Cattas försök till situpsXD
Hehe Någon som vill se någon gång???^^

Höhö Penna oroar mig med sina kommentarer...
Trackback
RSS 2.0