A little bit late...;P

Okej nu vet jag att jag är seg och egentligen borde ha skrivit om konserten i fredags...
Men då var jag trött och sedan har vi kört, jag är förkyld bla bla bla...
Har inte orkat helt enkelt...
och gör det inte nu heller...
Men jag kan ju säga att den var bäst!
Trodde att jag skulle dö när Miyavi kom och hängde ovanför mig och stod PÅ min handXD
För övrigt så var det en tjej som stod och höll om mig typ hela konserten...:S
CREEPY!
När jag säger höll om så menar jag verkligen det!
Hon stod och höll arm och hand runt min höft och ibland runt midjan och INNANFÖR min skjorta då:O
CREEPYYYYY HENTAI!!
Aja det var ju helt klart värt att vimsa runt i Stockholm och en förkylning^^
Hihi :D
Men vi förs inte bara i kön, vi hade kul också!
Så här kommer några bilder^^


Vi hade böghög i kön^^
Pucca låg på Pennas ben Penna på mina och jag satt mot Cicci^^


Kallt som fan var det och stackars Penna skakade nästan hela dagen...
Men som tur var så hade vi regnskydd...
Och Cicci ser i alla fall road utXD


Denna bild envisades Cicci med att ta med min mobil efter att jag tagit
20 miljoner bilder på dem...


Pucca^^
Vi hade i alla fall gott om mat:P
Fast jag fick ändå blodsocker fall och kunde knappt stå när vi kom utXD


Cicci hade ett eget litet matföråd i hörnet precis som en ekorre...^^


Och när hemligheten kom ut reagerade hon väldiiiigt hotfulltXD


Kön var lååångt bakom hörnet...
800 pers var vi på konserten...
Alltså på tok för många för lilla klubben...


Cicci



Penna försökte gömma sig när jag fotade henne i vår böghögXD


Pucca ovanifrån^^

Ja sammanfattningsvis en av de bästa dagarna i mitt liv!^^

När vi åkte hem hade jag inte sovit på ca 1,5 dygn och hade ett rejält blodsockerfall...
Sov nästan hela vägen hem:P
När vi var nästan framme vaknade jag
Då satt Pucca och sov på min axel^^
Hon var nog tröttare än mig trots att hon sovitXD
Haha vi var trötta efter en lyckad dagXD
Trackback
RSS 2.0